Avtomonova

Сайт Автомонової Валентини Федорівни

Словотворчі вправи

Завдання 1

Утвори нові слова з перших складів поданих слів .

З утвореними словами склади речення.

Завдання 2

1.До поданих іменників доберіть антоніми, вкажіть їх рід.

2.Підкреслити  іменники, які є назвами  істот.

Дніпро, білка, ліс, дятел, сніжок, Анна, лось, синиця, символ, квітка, котик, мак, дзвінок.

3. Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова.

1.До поданих іменників доберіть антоніми, вкажіть їх рід.

2.Підкреслити  іменники, які є назвами  неістот.
Дніпро, білка, ліс, дятел, сніжок, Анна, лось, синиця, символ, квітка, котик, мак, дзвінок.

3. Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова.

Завдання 3

Вправи на розвиток уваги до слова

1.    Поміркуй над запитанням. Запиши відповідь на нього.

Недобрим словом можна образити людину, зіпсувати її настрій. А що можна зробити добрим словом?

2.    Поміркуй, як закінчити речення. Запиши свої міркування.

Не можна збирати невідомих грибів, тому що…
Дятла називають лісовим лікарем, оскільки він……
Люди насаджують молоді дерева і кущі, бо …

3.    Знайди помилку. Доведи свою думку.

Незнайко написав диктант:

На зиленому горбочку 
У  вешневому  садочку
Притулилася хатинка,
Мов маленькая  детинка

Яке правило не вивчив Незнайко?

Неуважний Буратіно переплутав у реченні слова. Виправте помилки.
Потягнулася ніжна до квітка сонця весняного.